Někdy je možná trapný sledovat beefy o úplnejch blbostech. Jsou ale případy, kdy tě to naopak může pobavit a nemusí to být zrovna mezi Jamesem C. a nějakým slovenským porotcem komerčních pořadů, nebo mezi výrobci přeslazených hnědých šumivých nápojů, kterými si Vorel ředí rum. Ne, tentokrát je řeč o výrobcích aut.
Což pro nás ze země, kde je vrchol „vtipnosti“ reklamy divočák honíčí holčičku a vrchol „odvazu“ kreativity nějaké bublinky a růžoví sloni, může být trochu překvapivé. V US se nicméně dissí všechny značky mezi sebou celkem regulérně: Chevy proti Fordu, Ford proti GM, Hyundai proti Lexusu, Buick proti Lexusu, Lexus proti BMW a Audi, Subaru proti BWM a Audi. Pro nás samozřejmě zůstává nejzajímavější několikaletý beef mezi německými mohykány – Audi a BMW.
Začalo to tím, že Audi na losangeleské Santa Monice umístilo billboard s tehdy novou A4 a textem „BMW – jste na tahu“.
Beemer neváhal a tuhle nahrávku ihned smečoval – hned přes ulici billboardem s textem „Šach-mat – nová M3“.
Tuhle ostudu se Audi pokusilo ještě zachránit billboardem s textem „Šachy? Ne, já raději řídím“, nicméně jak já říkám s oblibou, když už do hovna šlápnete, už v něm radši nešlapejte….
No a na závěr dvě videa. Takový finálový rozstřel.. Jestli na téhle frontě vyhrává automobilka z Ingolstadtu nebo Mnichova posuďte sami. Nicméně si buďte jistí, že my pro vítěze sterilnosti roku s nedokončenými olympijskými kruhy místo pořádného znaku na chladiči nehlasujeme….
Proč je nutné se ráno rozcvičit?
Audi spell (ehmmmm)
A na závěr bonus od našich východních bratrů, kde propuklo dissení mezi Mercedesu proti Audi i BMW. Bohužel bez nějaké dobré, vtipné odezvy. To podle mě vystihuje tristní stav reklamní kreativy v našich končinách.
charvi