Logo text

Řidič tvrdej chleba má. Kamionů zvlášť.

FI T
16 11 2013

Předpokládám, že většina z nás nemá pro tiráky aka kamiony na našich silnicích moc vřelých slov či sympatií. Série zábavných a hravých reklam na náklaďáky Volvo tuhle naši averzi ale aspoň na chvíli uklidní.

Televize a další reklamní prostory jsou zaplaveny neuvěřitelně nudnými, opakujícími se klišé. Guláše z nesmyslů a kočkopsů, které o autech i dalších produktech vznikají v rutinně fungujících reklamkách ve spolupráci s jejich zabrzděnými, uťápnutými klienty.

Generální ředitel zavěšený nad vodou na náklaďáku, šéfinženýr zakopaný v poušti, náklaďák ujíždějící před rozzuřenými býky a konečně Jean-Claude van Damme s roznožkou mezi tiráky a bez digitálních efektů ukazují, že i zde se může objevit nejen závan, ale snad i dokonce průvan čerstvého vzduchu. S nadsázkou a přesným zacílením na ty kluky, co žijí ještě tam někde v každém z nás.

Charvi