Předpokládám, že většina z nás nemá pro tiráky aka kamiony na našich silnicích moc vřelých slov či sympatií. Série zábavných a hravých reklam na náklaďáky Volvo tuhle naši averzi ale aspoň na chvíli uklidní.
Televize a další reklamní prostory jsou zaplaveny neuvěřitelně nudnými, opakujícími se klišé. Guláše z nesmyslů a kočkopsů, které o autech i dalších produktech vznikají v rutinně fungujících reklamkách ve spolupráci s jejich zabrzděnými, uťápnutými klienty.
Generální ředitel zavěšený nad vodou na náklaďáku, šéfinženýr zakopaný v poušti, náklaďák ujíždějící před rozzuřenými býky a konečně Jean-Claude van Damme s roznožkou mezi tiráky a bez digitálních efektů ukazují, že i zde se může objevit nejen závan, ale snad i dokonce průvan čerstvého vzduchu. S nadsázkou a přesným zacílením na ty kluky, co žijí ještě tam někde v každém z nás.
Charvi